Важливу роль в освітленні ритейлу відіграє світлотехнічний проект, який допомагає уникнути зон недостатнього освітлення, з одного боку, і пересвітлення, надто інтенсивного світла, з іншого: в обох випадках у покупця з'являється бажання покинути магазин достроково, без покупок.
Сучасний тренд у торговому освітленні – регульована колірна температура, яка змінюється залежно від часу доби або завдань, встановлених ритейлером. Найчастіше для різних зон магазину працюють різні сценарії.
У підсвітці супермаркетів та великих за площею магазинів застосовують як світильники загального призначення, так і акцентні світильники з нейтральним білим світлом та високим індексом кольору. Це допомагає покупцеві добре розглянути товар і одночасно змушує його швидше переміщатися торговим залом від однієї товарної групи до іншої.
Також часто використовуються світильники зі спеціально розробленими спектрами для вирішення певних завдань (наприклад, лампи для підсвітки свіжої випічки з характерним теплим кольором та ін.).